Vi tabte tredje og afgørende kamp om bronzemedaljerne i gårsdagens kamp mod NFH. Det betyder også, at vi i den kommende sæson ikke kommer til at kunne ansøge om en opgradering til Champions League, men i stedet skal spille European League.

I de første 30 minutter spillede de to hold tæt, dog med NFH i teten. Det var dog Ikast, der gik til pause i front på 14-13 efter fire mål på stribe og første føring siden 2-1.

Anden halvleg blev en rodet affære, hvor specielt Anne Christine Bossen i målet gjorde det svært for Ikast-skytterne. Dermed var stillingen hurtig vendt fra 13-14 til 19-15 efter 13 minutters spil. To Ikast-scoringer herefter gav et lille håb til, at nu ville det vende, men NFH rykkede dog igen og var i front 22-17 med knap 10 minutter tilbage. Herefter kom Ikast spillerne aldrig helt tilbage i opgøret og måtte se sig slået med 27-24 efter slutfløjt.

Dermed missede vi bronzemedaljerne og muligheden for en opgradering til Champions League. Et træls punktum at sætte for sæson 2025/26.