Det er ingen hemmelighed, at Team Esbjerg ofte har været den onde ånd mod os og har også noteret sig for to sejre i denne sæson, men det laver på ingen måde om på, at Ikast Håndbold tager til Esbjerg i morgen med tro på at kunne gå videre til finalerne med gode præstationer i semifinaleserien.

Det er også de ord, som kommer fra cheftræner Claus Mogensen, der blandt andet roser holdet for de gode præstationer i slutspillet om end han ved, at der venter en svær opgave forude.
”Vi ved, at det bliver svært og det er nok den sværeste kamp i Danmark for tiden. Vi kommer som underdogs, men synes også, at vi har haft gode træninger op til kampen og igennem slutspillet har leveret gode stabile præstationer. Det gør også, at vi tager til Esbjerg med en tro på tingene og bestemt tro på, at vi kan presse og taktisk drille dem. Og så tror vi selvfølgelig på, at vi kan tage en sejr.”

Den første semifinale spilles i Blue Water Dokken i morgen kl. 20.30 og kan ses på TV2 Sport, mens semifinale nr. 2 venter i IBF Arena torsdag d. 21. maj kl. 20.30 – billetter til opgøret er i salg, så smut forbi her og køb din billet til spændende håndbold på heden.