Semifinalerne er sikret, men morgendagens kamp mod Odense Håndbold bliver afgørende for, hvem vi møder i de kommende kampe.

For bliver det enten en sejr eller uafgjort, så møder vi NFH i semifinalerne, mens en tabt kamp gør, at vi i stedet krydser med Team Esbjerg. Claus Mogensen spår derfor også et intenst opgør.
”Det er en kamp, hvor der virkelig er noget på spil og der er ingen tvivl om, at begge hold jagter den førsteplads i puljen og vil gøre hvad som helst for at vinde. Jeg tror, det hold som kommer til at stå stærkest defensivt, kommer bedst fra opgøret, men det bliver en kamp med mange angreb, højt tempo og frekvens, som det har været i de tidligere opgør.”

Derfor venter der altså et brag af et opgør i morgen, når vi møder Odense Håndbold kl. 16.00 i Phønix Tag Arena. Kampen er også valgt som hovedkamp i runden, så tænd for TV2 og se med!